Zaloguj
Rejestracja
Koszyk (0)

Regulamin zakupów

Sklep internetowy batica.pl prowadzony jest przez firmę:

BATICA Bartosz Kupczak
ul. Pszenna 4
43-365 Wilkowice
NIP : 9372537149
REGON: 241151130

Rachunek bankowy:
Alior Bank o/Bielsko Biała
09 2490 0005 0000 4000 7268 0427

Adres Sklepu firmowego:
BATICA
ul. Sobieskiego 85,
43-300 Bielsko-Biała

1. CENY

Ceny podane w naszym sklepie są cenami brutto, zawierają 23% podatek VAT i są w walucie polskiej PLN.

2. ZAMÓWIENIE

Aby zakupić produkt w sklepie internetowym batica.pl klient musi wrzucić do koszyka wybrany produkt/produkty, wypełnić prawidłowo dane adresowe z poprawnym adresem e-mail, numerem telefonu i wysłać zamówienie. Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Realizujemy je w terminie 1 do 3 dni od daty złożenia zamówienia. Na wpłatę czekamy do 7 dni od daty złożenia zamówienia. Podczas wypełniania formularza należy wybrać dogodną dla siebie formę wysyłki.

W przypadku wyboru przedpłaty płatności można dokonać:

- bezpośrednio na rachunek bankowy ( zwykły przelew )
BATICA Bartosz Kupczak
Rachunek bankowy:
Alior Bank o/Bielsko Biała
09 2490 0005 0000 4000 7268 0427

- szybka wpłata ( PayU )

- kartę płatniczą (operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068)

- wysyłka za pobraniem ( płatne przy odbiorze )

Do każdego zamówienia dołączony jest paragon lub faktury VAT(na życzenie klienta). Sklep zastrzega sobie również prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku występowania błędów na stronach sklepu związanych z przesłaniem przez kupującego błędnych danych bądź wyświetlaniem błędnych informacji o cenach i stanie produktów.

3. REALIZACJA ZAMÓWIENIA I WYSYŁKA TOWARU

Zamówienia realizujemy i wysyłamy w następujący sposób:
POCZTA POLSKA:
Pocztex Kurier48 – 9 zł ( Czas dostawy: 2 dni )
Pocztex Kurier48 pobraniowa – 16 zł ( Czas dostawy: 2 dni )

KURIER DPD:
Przesyłka kurierska DPD – 14 zł ( Czas dostawy: 1 dzień )
Przesyłka kurierska DPD pobraniowa – 17 zł ( Czas dostawy: 1 dzień )

Odbiór osobisty – 0 zł

Wysyłamy również towar za granicę. Cena wysyłki wg cennika Poczty Polskiej - http://cennik.poczta-polska.pl/.
Zamówiony towar zostanie wysłany na adres, który został podany przez zamawiającego, jako adres dostawy.

4. ANULOWANIE ZAMÓWIENIA (REZYGNACJA)

Można zrezygnować ze złożonego zamówienia jedynie wcześniej kontaktując się z nami pod nr tel. ( 507 925 706 ) lub e-mail ( biuro@batica.pl ) jeśli towar nie został jeszcze wysłany.

5. ZWROTY

Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów odesłania rzeczy na nasz adres. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt. W celu dokonania zwrotu należy zawiadomić mailem ( biuro@batica.pl ) lub telefonicznie firmę BATICA (tel.507 925 706). Zwrot pieniędzy zostanie dokonany w przeciągu 14 dni od otrzymania przez nas towaru. Zwrócony nowy produkt nie może być uszkodzony ani używany, tzn. nie może nosić żadnych śladów użytkowania. W przypadku kiedy otrzymamy towar w stanie naruszonym zwrot nie będzie uznany.


Zwrot towaru należy dokonać na adres: BATICA ul. Sobieskiego 85, 43-300 Bielsko-Biała.

6. WYMIANA

Wszystkie zakupione u nas towary podlegają wymianie. Klient ma na to 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Jeżeli nie odpowiada Tobie kolor/model, możesz dokonać wymiany towaru na inny. Niezbędne jest wcześniejsze ustalenie czy interesujący Cię kolor/model jest dostępny w chwili obecnej. Jeżeli nie jest dostępny w danym momencie, to będziemy się starali wymienić go możliwie jak najszybciej. Jeżeli będzie to niemożliwe ( np. z powodu wyczerpania zapasów) zaoferujemy do wyboru inny dostępny produkt lub zwrócimy pieniądze. Uwaga ! Wymianie podlegają tylko przedmioty nie używane oraz z dowodem zakupu. W celu otrzymania dalszych instrukcji można kontaktować się pod numerem telefonu ( 507 925 706 ) lub e-mail ( biuro@batica.pl ).

Wysyłkę towaru należy dokonać na adres: BATICA ul. Sobieskiego 85, 43-300 Bielsko-Biała.

7. REKLAMACJE

W przypadku towarów wykonanych ze skór naturalnych niejednorodność struktury lica, przebarwienia są wynikiem procesu produkcji oraz cechą charakterystyczną skóry naturalnej, a nie jej wadą.

Odpowiedzialność BATICA z tytułu niezgodności towaru z umową, nie obejmuje:
- naturalnego (odpowiedniego do rodzaju użytego materiału)
- zużycia towaru i w procesie użytkowania,
- uszkodzenia mechanicznego (obicia, otarcia, zadrapania, odbarwienia),
- uszkodzeń wynikłych z niewłaściwego użytkowania i konserwacji (np. przeciążenia),
- wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
- uszkodzenia suwaków oraz elementów ozdobnych np. klamry, guziki, breloczki.

Kupujący pokrywa koszty odesłania paczki. Bez dowodu zakupu – zwrotów nie przyjmujemy. Reklamacja powinna zawierać opis usterki, imię i nazwisko reklamującego, adres zwrotny oraz telefoniczny numer kontaktowy. Czas na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni. W przypadku uznania reklamacji nastąpi naprawa lub wymiana produktu na nowy wolny od wad. Jeżeli wymiana ta jest niemożliwa klient otrzyma zwrot wartości towaru na wskazany rachunek bankowy.

Wysyłkę towaru należy dokonać na adres: BATICA ul. Sobieskiego 85, 43-300 Bielsko-Biała.

8. GWARANCJA

Wszystkie zakupione towary podlegają 24 miesięcznej gwarancji producenta (2 lata).
Proszę zachować paragon - dowód zakupu. Gwarancji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia itp.), a także uszkodzenia spowodowane niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem ( proszę o zapoznanie sie z pkt. 7 – REKLAMACJE ). Reklamowany towar przesłany do nas powinien być czysty. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.

Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymani przesyłki.

Oświadczam, że dane osobowe zgromadzone w bazie danych są wykorzystywane jedynie do realizacji zamówień dokonywanych w sklepie batica.pl i nie są w żaden inny sposób przetwarzane. Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej kopiowanie zdjęć naszego autorstwa jest niezgodne z prawem. Wszystkie zdjęcia są własnością firmy BATICA Bartosz Kupczak i nie wyrażamy zgody na ich kopiowanie oraz udostępnianie na innych stronach. To również dotyczy się kopiowania opisu przedmiotu Dz. U. 94 Nr 24 poz.83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170.

 

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Właścicielem sklepu internetowego Batica.pl jest firma prowadzona pod nazwą Batica ul. Pszenna 4, 43-365 Wilkowice, NIP : 9372537149, REGON: 241151130, dalej zwany jako „Administrator” lub „Sklep internetowy”

Szczegółowe informacje odnośnie usług świadczonych przez nas znajdziesz w zakładce „Regulamin zakupów”, „Termin i koszt dostawy” oraz w zakładce „Zwrot i wymiana”

Niniejszy zakładka „Polityka prywatności” ma charakter informacyjny – jej celem jest poinformowanie osób odwiedzających nasz Sklep oraz osób korzystających z naszych usług o:

1. Zasadach przetwarzania danych osobowych

2. Przysługujących uprawnieniach związanych z przetwarzanymi danymi osobowymi.

3. Polityce plików cookies.

Podstawowym aktem prawnym obowiązującym w zakresie ochrony danych osobowych jest Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej „RODO”.

Chcemy, aby przedstawione Państwu informacje były użyteczne w jak największym stopniu. Dlatego też, w celu uzyskania większej przejrzystości, w dalszej części będziemy starali się zwracać do Państwa w sposób bezpośredni.

Chcemy także zapewnić, że nasz Sklep internetowy zapewnia Ci możliwość samodzielnej kontroli danych osobowych, dotyczących Twojej osoby poprzez ich modyfikowanie, uzupełnianie i usuwanie, wystarczy, że zwrócisz się do nas z określonym i prawnie dozwolonym żądaniem. Możesz tego dokonać na dwa sposoby:

1. Pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny: Batica ul. Pszenna 4, 43-365 Wilkowice z dopiskiem: „Dane osobowe”
2. Możesz wysłać także wiadomość pocztą elektroniczną na adres: biuro@batica.pl

1. KTO JEST ADMINISTRATOREM TWOICH DANYCH?

 

Przetwarzanie (m.in. zbieranie i przechowywanie) Twoich danych osobowych będzie wykonywane przez firmę Batica zarejestrowaną pod adresem ul. Pszenna 4, 43-365 Wilkowice, NIP : 9372537149, REGON: 241151130
 

2. W JAKIM CELU I NA JAKICH PODSTAWACH PRAWNYCH PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE?

 

W związku z korzystaniem ze Sklepu, Administrator zbiera Twoje dane osobowe:

 

1. Za Twoją uprzednio wyrażoną zgodą (art. 6 ust. 1 lit a RODO) - w tym zakresie Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych (za wyjątkiem przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego w oparciu o art. 6 ust. 1 lit f RODO).

2. W celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO), w zakresie umów o świadczenie usług drogą elektroniczną w szczególności: Konto Klienta (obejmującej w szczególności umożliwienie korzystania z funkcjonalności takich jak składanie zamówień, dokonywanie płatności, zarządzenie swoim kontem, rozwiązywanie problemów technicznych, obsługę zamówień kierowanych do obsługi Sklepu internetowego), Formularz Zamówień oraz w zakresie umów sprzedaży.

3. Gdy jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit c RODO), w tym: obowiązków wynikających z przepisów podatkowych, rachunkowych, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

4. Gdy jest to niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią (art. 6 ust. 1 lit f RODO).

 

3. PRAWNIE UZASADNIONE INTERESY ADMINISTRATORA

 

Administrator  przetwarza Twoje dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit f RODO tj. na potrzeby realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora lub osoby trzeciej, do których należą:

 

1. Obsługa reklamacji dotyczących działania Sklepu, jeśli złożysz taką reklamację.

2. Prowadzenie marketingu bezpośredniego produktów lub usług Administratora, w tym spersonalizowanych działań marketingowych realizowanych w formie profilowania.

3. Realizowanie marketingu bezpośredniego poprzez kontaktowanie się z Tobą, dostępnymi kanałami komunikacji (jednakże w przypadku komunikacji poprzez środki elektroniczne - takie jak adres e-mail lub numer telefonu - wyłącznie za Twoją zgodą lub żądaniem świadczenia usługi, zaznaczamy też, ze do tej pory nasza firma nie stosowała takiego sposobu komunikacji z klientami)

4. Obsługa usług płatniczych wykorzystywanych do realizowania płatności za towary zakupione w Sklepie, w naszym przypadku jest to możliwość szybkiej wpłaty ( PayU ) z kolei operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068)

5. Zapewnienie bezpiecznego świadczenia usług drogą elektroniczną m.in. poprzez egzekwowanie przestrzegania zasad Sklepu określonych m.in. w Regulaminie zakupów oraz przeciwdziałanie oszustwom i nadużyciom oraz zapewnienie bezpieczeństwa ruchu.

6. Prowadzenie ewentualnych postępowań sądowych i pozasądowych przez kancelarię prawną.

 

4. ODBIORCY DANYCH

 

Odbiorcami danych, czyli podmiotami, którym dane będą ujawniane są: podmioty przetwarzające dane osobowe w naszym imieniu, a więc dostawcy rozwiązań IT, mogą to być także podmioty wspierające prowadzenie przez nas działań marketingowych, osoby, które - z naszego upoważnienia lub podmiotu przetwarzającego - mogą przetwarzać dane osobowe (pracownicy/współpracownicy) ale również podmioty trzecie zapewniające usługi płatnicze, kurierskie, pocztowe, czy w szczególnych przypadkach kancelarie prawne działające w naszym imieniu.

 

5. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

 

1. Dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO) będą przetwarzane do czasu jej odwołania.

2. Dane osobowe przetwarzane w związku z zawarciem lub wykonaniem umowy będą przetwarzane przez czas obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń z umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi terminów przedawnienia.

3. Dane osobowe przetwarzane w związku z realizacją obowiązków wynikających z przepisów prawa, np. podatkowych i rachunkowych, świadczeniem usług drogą elektroniczną, będą przetwarzane przez okres wskazany w przepisach prawa nakładających na Administratora określone obowiązki lub do czasu ich zrealizowania.

4. Przetwarzanie Twoich danych osobowych w oparciu o prawnie uzasadniony interes Administratora (np. marketing bezpośredni, profilowanie, cele analityczne - jednak zapewniamy, że do tej pory nie prowadziliśmy żadnej kampanii marketingowej ani innej polegającej na reklamie bezpośredniej wobec naszych klientów) będzie realizowane do czasu zgłoszenia przez Ciebie sprzeciwu wobec przetwarzania danych w tych celach, chyba że Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Twoich interesów, praw i wolności lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych będzie realizowane przez okres obowiązywania umowy albo do momentu wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.

 

6. TWOJE PRAWA

 

Przysługuje Państwu prawo:

1. Żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
2. Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

3. Możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego mającego w swych kompetencjach ochronę danych osobowych.

 

Pragniemy jednak zaznaczyć, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże podanie niektórych danych jest konieczne dla zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną (np. założenia Konta oraz korzystania z jego określonych funkcjonalności) lub sprzedaży towaru. Niepodanie określonych danych może skutkować odmową zawarcia umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną lub niemożnością jej prawidłowego wykonania przez firmę kurierską, czy operatora pocztowego.

 

 

7. PRAWO DO WNIESIENIA SPRZECIWU

 

W dowolnym momencie masz prawo wnieść sprzeciw - z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Ciebie danych osobowych opartego na prawnie uzasadnionym interesie realizowanym przez Administratora lub przez stronę trzecią. Wówczas nie będzie nam wolno już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykażemy istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony naszych roszczeń. Ponadto, jeżeli Twoje dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących Ciebie danych osobowych na potrzeby takiego marketing.

 

8. POLITYKA PLIKÓW COOKIES (opcjonalnie)

Tak jak wszyscy, my również używamy w naszym Sklepie plików cookies. Pamiętaj, że cookies zbierają informacje o każdej osobie korzystającej ze Sklepu (dalej również jako „Serwis”), bez względu na to czy jesteś klientem Sklepu (np. czy posiadasz konto klienta lub zakupiłeś towar).

Należy pamiętać, że zakres informacji przechowywanych w cookies jest zróżnicowany ze względu na sposób korzystania z poszczególnych funkcjonalności Serwisu. Poniżej znajdziesz szczegółowe wyjaśnienia Administratora w zakresie stosowanych plików cookies.

1. Czym są pliki cookie i jakie są ich rodzaje ?

Cookie (plik cookie, http cookie) – czyli niewielki plik zawierający dane informatyczne, zapisywany na urządzeniu końcowym (takim jak np. komputer, telefon, tablet) użytkownika strony internetowej. W plikach cookie przechowywane są przede wszystkim ustawienia i inne informacje używane na odwiedzanych stronach – dzięki czemu możliwe jest wyświetlanie stron internetowych dostosowanych do preferencji użytkownika, korzystanie z określonych funkcjonalności tych stron lub personalizacja ich zawartości.

2. Ze względu na czas działania możemy wyróżnić́ dwa rodzaje plików Cookies

sesyjne – wygasają po zamknięciu danej sesji przeglądarki internetowej (okres od otwarcia przeglądarki, aż do jej zamknięcia)

stałe – nie wygasają po zamknięciu sesji przeglądarki i pozostają w urządzeniu użytkownika przez określony w skrypcie okres.

3. Na jakiej podstawie używamy plików cookies?

Używanie plików cookies jest możliwe na podstawie wyrażania zgody przez Użytkownika odwiedzającego Serwis. Domyśle ustawienia przeglądarek internetowych (lub oprogramowania podobnego rodzaju) zezwalają na umieszczenie plików cookies na urządzeniu końcowym użytkownika.  Oczywiście, ustawienia domyślne mogą zostać zmienione przez Użytkownika poprzez np. zablokowanie niektórych cookies lub ich usunięcie (zob. punkt 4). Należy jednak pamiętać, że w przypadku zablokowania lub usunięcia plików cookies korzystanie z Serwisu może być utrudnione lub nawet niemożliwe. Głównym celem stosowania przez nas plików cookies jest optymalna prezentacja oferty Sklepu.

 4. W jakich celach używamy plików cookies?

Pliki cookies mają bardzo zróżnicowany charakter. Niektóre z nich są niezbędne do funkcjonowania Serwisu, inne wyłącznie do korzystania z określonych funkcjonalności lub są wykorzystywane są w celach reklamowych, statystycznych oraz analitycznych.

Do cookies, których działanie jest niezbędne do korzystania z Serwisu możemy zaliczyć w szczególności cookies pozwalające na utrzymanie i zapisane stanu sesji użytkownika, autoryzację logowania, działanie koszyka internetowego w przypadku dokonywania zakupów w Sklepie, monitoring dostępności usług.

Ponadto stosujemy cookies, które ułatwiają korzystanie z Serwisu, ale nie są niezbędne do jego funkcjonowania. Do tego rodzaju cookies możemy zaliczyć pliki umożliwiające: utrzymanie sesji logowania użytkownika, zapis do plików cookies, automatyczne zalogowanie, ustawienia preferencyjne wyświetlania stron, wyświetlanie ostatnio przeglądanych produktów, dopasowanie wyświetlanych produktów do preferencji użytkownika.

W oparciu o pliki cookies dostarczane przez podmioty trzecie prowadzone są również działania o charakterze analitycznym - w szczególności w oparciu o narzędzie Google Analitycs.

Jednocześnie w oparciu o pliki cookies prowadzone są przez nas także działania o charakterze marketingowym. W tym zakresie korzystamy przede wszystkim z funkcjonalności Google Adwords. Z pomocą Google Adwords promujemy naszą stronę internetową na stronach osób trzecich oraz w wynikach wyszukiwania. Celem użycia cookies w naszej działalności marketingowej jest dostarczenie użytkownikom bardziej spersonalizowanych reklam, które odzwierciedlają ich indywidualne preferencje.

5. Jak usunąć lub ograniczyć stosowanie plików cookies?

Zablokowanie lub usunięcie plików cookies możliwe jest poprzez zmianę ustawień przeglądarki internetowej. Informacje odnośnie sposobu usunięcia lub zablokowania plików cookies powinny znajdować się w zakładce „Pomoc” przeglądarki internetowej  z której korzystasz.

Wskazujemy, że modyfikacja ustawień w zakresie plików cookies w ramach popularnych przeglądarek internetowych jest możliwa za pomocą następujących ścieżek dostępu:

Google Chrome: Ustawienia/Zaawansowane/Prywatność i bezpieczeństwo/Ustawienia treści/Pliki cookie/        

Mozilla Firefox: Opcje/Prywatność i bezpieczeństwo/Ciasteczka i dane stron.