Modne torebki
Zaloguj
Rejestracja
Koszyk (0)

REGULAMIN ZAKUPÓW

Sklep internetowy batica.pl prowadzony jest przez firmę:

BATICA Bartosz Kupczak
ul. Złotych Kłosów 84/20,
43-300 Bielsko-Biała,
NIP : 9372537149
REGON: 241151130

Rachunek bankowy:
Alior Bank o/Bielsko Biała
09 2490 0005 0000 4000 7268 0427

Adres Sklepu firmowego:
BATICA
ul. Sobieskiego 85,
43-300 Bielsko-Biała

1. CENY

Ceny podane w naszym sklepie są cenami brutto, zawierają 23% podatek VAT i są w walucie polskiej PLN.

2. ZAMÓWIENIE

Aby zakupić produkt w sklepie internetowym batica.pl klient musi wrzucić do koszyka wybrany produkt/produkty, wypełnić prawidłowo dane adresowe z poprawnym adresem e-mail, numerem telefonu i wysłać zamówienie. Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Realizujemy je w terminie 1 do 3 dni od daty złożenia zamówienia. Na wpłatę czekamy do 7 dni od daty złożenia zamówienia. Podczas wypełniania formularza należy wybrać dogodną dla siebie formę wysyłki.

W przypadku wyboru przedpłaty płatności można dokonać:

- bezpośrednio na rachunek bankowy ( zwykły przelew )
BATICA Bartosz Kupczak
Rachunek bankowy:
Alior Bank o/Bielsko Biała
09 2490 0005 0000 4000 7268 0427

- szybka wpłata ( PayU )

- kartę płatniczą (operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068)

- wysyłka za pobraniem ( płatne przy odbiorze )

Do każdego zamówienia dołączony jest paragon lub faktury VAT(na życzenie klienta). Sklep zastrzega sobie również prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku występowania błędów na stronach sklepu związanych z przesłaniem przez kupującego błędnych danych bądź wyświetlaniem błędnych informacji o cenach i stanie produktów.

3. REALIZACJA ZAMÓWIENIA I WYSYŁKA TOWARU

Zamówienia realizujemy i wysyłamy w następujący sposób:
POCZTA POLSKA:
Pocztex Kurier48 – 11 zł ( Czas dostawy: 2 dni )
Pocztex Kurier48 pobraniowa – 16 zł ( Czas dostawy: 2 dni )

KURIER DPD:
Przesyłka kurierska DPD – 15 zł ( Czas dostawy: 1 dzień )
Przesyłka kurierska DPD pobraniowa – 17 zł ( Czas dostawy: 1 dzień )

Odbiór osobisty – 0 zł

Wysyłamy również towar za granicę. Cena wysyłki wg cennika Poczty Polskiej - http://cennik.poczta-polska.pl/.
Zamówiony towar zostanie wysłany na adres, który został podany przez zamawiającego, jako adres dostawy.

4. ANULOWANIE ZAMÓWIENIA (REZYGNACJA)

Można zrezygnować ze złożonego zamówienia jedynie wcześniej kontaktując się z nami pod nr tel. ( 507 925 706 ) lub e-mail ( biuro@batica.pl ) jeśli towar nie został jeszcze wysłany.

5. ZWROTY

Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów odesłania rzeczy na nasz adres. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt. W celu dokonania zwrotu należy zawiadomić mailem ( biuro@batica.pl ) lub telefonicznie firmę BATICA (tel.507 925 706). Zwrot pieniędzy zostanie dokonany w przeciągu 14 dni od otrzymania przez nas towaru. Zwrócony nowy produkt nie może być uszkodzony ani używany, tzn. nie może nosić żadnych śladów użytkowania. W przypadku kiedy otrzymamy towar w stanie naruszonym zwrot nie będzie uznany.


Zwrot towaru należy dokonać na adres: BATICA ul. Sobieskiego 85, 43-300 Bielsko-Biała.

6. WYMIANA

Wszystkie zakupione u nas towary podlegają wymianie. Klient ma na to 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Jeżeli nie odpowiada Tobie kolor/model, możesz dokonać wymiany towaru na inny. Niezbędne jest wcześniejsze ustalenie czy interesujący Cię kolor/model jest dostępny w chwili obecnej. Jeżeli nie jest dostępny w danym momencie, to będziemy się starali wymienić go możliwie jak najszybciej. Jeżeli będzie to niemożliwe ( np. z powodu wyczerpania zapasów) zaoferujemy do wyboru inny dostępny produkt lub zwrócimy pieniądze. Uwaga ! Wymianie podlegają tylko przedmioty nie używane oraz z dowodem zakupu. W celu otrzymania dalszych instrukcji można kontaktować się pod numerem telefonu ( 507 925 706 ) lub e-mail ( biuro@batica.pl ).

Wysyłkę towaru należy dokonać na adres: BATICA ul. Sobieskiego 85, 43-300 Bielsko-Biała

7. REKLAMACJE

W przypadku towarów wykonanych ze skór naturalnych niejednorodność struktury lica, przebarwienia są wynikiem procesu produkcji oraz cechą charakterystyczną skóry naturalnej, a nie jej wadą.

Odpowiedzialność BATICA z tytułu niezgodności towaru z umową, nie obejmuje:
- naturalnego (odpowiedniego do rodzaju użytego materiału)
- zużycia towaru i w procesie użytkowania,
- uszkodzenia mechanicznego (obicia, otarcia, zadrapania, odbarwienia),
- uszkodzeń wynikłych z niewłaściwego użytkowania i konserwacji (np. przeciążenia),
- wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
- uszkodzenia suwaków oraz elementów ozdobnych np. klamry, guziki, breloczki.

Kupujący pokrywa koszty odesłania paczki. Bez dowodu zakupu – zwrotów nie przyjmujemy. Reklamacja powinna zawierać opis usterki, imię i nazwisko reklamującego, adres zwrotny oraz telefoniczny numer kontaktowy. Czas na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni. W przypadku uznania reklamacji nastąpi naprawa lub wymiana produktu na nowy wolny od wad. Jeżeli wymiana ta jest niemożliwa klient otrzyma zwrot wartości towaru na wskazany rachunek bankowy.

Wysyłkę towaru należy dokonać na adres: BATICA ul. Sobieskiego 85, 43-300 Bielsko-Biała

8. GWARANCJA

Wszystkie zakupione towary podlegają 24 miesięcznej gwarancji producenta (2 lata).
Proszę zachować paragon - dowód zakupu. Gwarancji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia itp.), a także uszkodzenia spowodowane niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem ( proszę o zapoznanie sie z pkt. 7 – REKLAMACJE ). Reklamowany towar przesłany do nas powinien być czysty. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.

Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymani przesyłki.

Oświadczam, że dane osobowe zgromadzone w bazie danych są wykorzystywane jedynie do realizacji zamówień dokonywanych w sklepie torebki-damskie.net i nie są w żaden inny sposób przetwarzane. Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej kopiowanie zdjęć naszego autorstwa jest niezgodne z prawem. Wszystkie zdjęcia są własnością firmy BATICA Bartosz Kupczak i nie wyrażamy zgody na ich kopiowanie oraz udostępnianie na innych stronach. To również dotyczy się kopiowania opisu przedmiotu Dz. U. 94 Nr 24 poz.83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170.